ေပ်ာက္ဆံုး မေလးရွား ေလယာဥ္ေပၚမွာ ေလယာဥ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး နည္းပညာ ဆုိင္ရာ ပ်ံသန္းမႈ ဗဟုသုတ ရွိတဲ့ ေလယာဥ္ မႉးေတြနဲ႔ ေနာက္တေယာက္ကို အာ႐ံုစုိက္ စံုစမ္းေလ့လာမႈေတြ လုပ္ေနတာ ျဖစ္တယ္လို႔ သတင္းမွာ ေရးသားထားပါတယ္။
“ဟုတ္ပါတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ ေလယာဥ္ အမႈထမ္းေတြနဲ႔ အျခား ခရီးသည္ေတြလုိမ်ိဳး Mohd Khairul နဲ႔ ပတ္သက္တာကို လည္း ေစာင့္ၾကည့္ ေနပါတယ္၊ အဓိက အာ႐ံုစိုက္ ၾကည့္ေနတာကေတာ့ ေလယာဥ္ေပၚမွာ ေလေၾကာင္း ကြ်မ္းက်င္မႈ ရွိတယ္လုိ႔ ယူဆလုိ႔ ရတဲ့ ဘယ္သူ႔ကို မဆုိပါပဲ”လို႔ စံုစမ္း စစ္ေဆးေရး အေတြ႔အႀကံဳရင့္တဲ့ မေလးရွား ရဲအရာရွိႀကီးက Reuters ကို ေျပာပါတယ္။
ရဲအရာရွိ ေျပာဆိုတဲ့ Mohd Khairul Amri Selamat ဟာ ဆုိရွယ္ မီဒီယာမွာ ပုဂၢလိက ဂ်က္ေလယာဥ္ ကုမၸဏီ တခုမွာ အလုပ္ လုပ္ခဲ့တယ္လုိ႔ ေျပာခဲ့တဲ့ အသက္ ၂၉ ႏွစ္ အရြယ္ မေလးရွား လူမ်ိဳး ေလေၾကာင္း အင္ဂ်င္နီယာ တဦး ျဖစ္ပါတယ္။
ေလယာဥ္နဲ႔ ေျမျပင္ အဆက္အသြယ္ ျပတ္ကာ ေရဒါမွ ေပ်ာက္သြားၿပီးေနာက္ မုိင္ ရာႏွင့္ခ်ီ ဆက္လက္ ပ်ံသန္း သြားခဲ့ တယ္ ဆိုတဲ့ အေထာက္အထား ေတြ႔ရွိမႈအေပၚမူတည္ၿပီး ေလယာဥ္ေပၚက တစံုတဦးက ေလယာဥ္ကုိထိန္းခ်ဳပ္တဲ့ သဲလြန္ စ အေပၚ အေျခခံၿပီး ေပ်ာက္ဆံုး ေလယာဥ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အလုပ္လုပ္ေနၾကသူ ေျမျပင္ ဝန္ထမ္းေတြ၊ ေလယာဥ္ အမႈထမ္း ေတြနဲ႔ ေလယာဥ္မႉးေတြရဲ႕ ေနာက္ေၾကာင္း ရာဇဝင္ေတြကို မေလးရွား စုံစမ္းေရး သမားေတြက ေသခ်ာ စစ္ေဆး စံုစမ္းမႈေတြ လုပ္ေနတာ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ေပ်ာက္ဆံုး မေလးရွား ေလယာဥ္ရဲ႕ ဆက္သြယ္ေရး အခ်က္ျပ ခလုတ္ေတြကို စနစ္တက် ရည္ရြယ္ခ်က္ ရွိရွိ ပိတ္ပစ္ၿပီး ေရဒါမွ ေလယာဥ္ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားခဲ့ၿပီးေနာက္ ေလယာဥ္ လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းသြားခဲ့တာကို ေတြ႔ရွိရတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
အခုအခ်ိန္ အထိ ေလယာဥ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ သဲလြန္စကို ရွာမေတြ႔တာေၾကာင့္ စံုစမ္းေရး သမားေတြက ဒီကိစၥဟာ ေလေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္သက္တာ၊ ေလယာဥ္ ဆုိင္ရာ ကြ်မ္းက်င္သူ တစံုတဦးက လုပ္ေဆာင္ခဲ့တာ ျဖစ္မယ္လုိ႔ မေလးရွား အာဏာ ပိုင္ေတြက ေျပာဆို ေနတယ္လို႔ ေရးသားထား ပါတယ္။
မတ္လ ၁၅ ရက္က လုပ္ခဲ့တဲ့ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲမွာ မေလးရွား ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က မူလ လမ္းေၾကာင္း ျဖစ္တဲ့ ကြာလာလမ္ ပူ ကေန ပီကင္း သြားမယ့္ အစား အေနာက္ဘက္ ယြန္းယြန္းကို သိသိသာသာ လွည့္ပ်ံသန္း သြားခဲ့တာက ေလယာဥ္ လမ္းေၾကာင္းကို ရည္ရြယ္ခ်က္ ရွိရွိ ထိန္းခ်ဳပ္သြားတဲ့ အေထာက္အထားေတြ ရွိတယ္လုိ႔ ေျပာသြား ပါတယ္။
သံသယ ရွိေနတဲ့ ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီယာ တဦး ဆုိတာက ယင္းေလယာဥ္မွာ မျဖစ္မေန ျပင္ဆင္ဖုိ႔ လုိအပ္တာ ရွိရင္ ျပင္ ဆင္ဖုိ႔၊ ေလယာဥ္ ေမာင္းေနစဥ္မွာ စက္ပစၥည္းေတြ မွန္မွန္ ကန္ကန္ အလုပ္လုပ္တာ ေသခ်ာမႈ ရွိ၊မရွိ စစ္ေဆးဖုိ႔ အျပင္ ေလယာဥ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စနစ္ေတြ အားလံုး ေကာင္းမြန္မႈ ရွိ၊ မရွိ ၿခံဳငံု စစ္ေဆးဖုိ႔ တာဝန္ရွိသူ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
သူက Execujet Aviation Group ဆုိတဲ့ ဆြစ္ အေျခစုိက္ ဂ်က္ေလယာဥ္ လုပ္ငန္းစုမွာ အလုပ္ လုပ္ခဲ့ဖူးတယ္လို႔ ေျပာ ဆိုထားေပမယ့္ ကုမၸဏီကေတာ့ သူ႔ကို အခုထိ အလုပ္ ခန္႔ဖူးတယ္ ဆုိတာ ေျပာဖုိ႔ ျငင္းဆုိ ထားပါတယ္။
Mr Khairul ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္က စတင္ ဖြင့္ထားတဲ့ ေဖ့စ္ဘုတ္ အေကာင့္မွာ သူဟာ မေလးရွား ဂ်က္ ေလယာဥ္ေတြရဲ႕ Execujet’s Malaysian operations က ဝန္ထမ္း တဦး အျဖစ္ ေဖာ္ျပထားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။္
“က်ေနာ္တုိ႔ ဘာမွ ထုတ္မေျပာ ႏုိင္ပါဘူး၊ မိသားစုရဲ႕ ပုဂၢလိက လြတ္လပ္ခြင့္ကို က်ေနာ္တုိ႔ ကာကြယ္ ခ်င္ပါတယ္”လုိ႔ Execujet’s Malaysian operations ကုမၸဏီရဲ႕ မေလးရွား႐ံုး အရာရွိ တဦးက ေျပာပါတယ္။
Mr Khairul ဟာ သမီးတဦး ဖခင္ျဖစ္ပါတယ္။ မၾကာေသးခင္က ၿမိဳ႕ေတာ္ ကြာလာလမ္ပူၿမိဳ႕ ဆင္ေျခဖံုးမွာ အိမ္တလံုး ဝယ္ထား ခဲ့ၿပီး ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီယာတဦး အျဖစ္ ၁ဝ ႏွစ္ ထက္မနည္း အေတြ႔အႀကံဳရွိသူလည္း ျဖစ္တယ္လို႔ သူ႔ဖခင္ Selamat Omar က Reuters သတင္းဌာနကို ေျပာပါတယ္။
Selamat Omar က အခု ေလယာဥ္ ေပ်ာက္ဆံုးမႈ ကိစၥမွာ သူ႔သား ပါဝင္ ပတ္သက္တယ္၊ မပတ္သက္ဘူး ဆုိတဲ့ မွတ္ခ်က္ စကား ေျပာဆုိဖုိ႔ေတာ့ သူက ျငင္းဆုိ ပါတယ္။ Mr Selamat က သူနဲ႔ သူ႔မိသားစုဝင္ေတြ Mr Khairul ရဲ႕ အိမ္သစ္ကို ဒီလမွာပဲ အလည္ သြားဖုိ႔ ရွိတယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္။
သူ႔ရဲ႕ သားျဖစ္သူ Mr Khairul ေနာက္ဆံုး ေျပာသြားတာက ပီကင္းမွာ အလုပ္တခု အတြက္ သြားရမွာ ျဖစ္လုိ႔ သူတို႔ အစီအစဥ္ ဆြဲၾကမယ္လုိ႔ ေလယာဥ္ ေပ်ာက္ဆံုးမႈ မတိုင္ခင္ေန႔က ေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
Mr. Selamat က သူရဲ႕ သားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး “သူက သူ႔အလုပ္ကို ေကာင္းေကာင္းလုပ္တဲ့ သားလိမၼာ တဦးပါ၊ တလမွာ အနည္း ဆံုး တခါေတာ့ သူ က်ေနာ္တုိ႔ဆီ အလည္ လာတယ္”လုိ႔ ေျပာပါတယ္။
ဧရာဝတီ
No comments:
Post a Comment