ကိုယ္႔ႏိုင္ငံက ဆန္ရွင္ပိတ္လို႔မတိုးတက္တာပ
------------------------------------------------------------------------------------
ဒီဗြီဘီ ၂၃ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၁၃
ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွ
နဂိုမူလက ဒီကုမၸဏီစုဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို ေရာက္လာၿပီး ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ ဘတ္စ္ကား အစီး ၃၀၀ ေလာက္ အသံုးျပဳၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမယ္လို႔ အဆိုျပဳတင္ျပခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ အစိုးရဘက္ကလည္း ခြင့္ျပဳခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။
ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွ
အဆိုပါ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီဟာ လုပ္ငန္းမစတင္မီ အေသးစိတ္ ေလ့လာတြက္ခ်က္မႈေတြ ျပဳလုပ္ခ်ိန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ လမ္းေၾကာအေနအထားမ်ား၊ လမ္းစည္းကမ္းမ်ား၊ အက်ိဳးအျမတ္ ရရွိႏိုင္ေျခ စတာေတြ သိရွိၿပီးေနာက္ ေနာက္ဆုတ္သြားတာ ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ဦး၀င္းေနာင္က သံုးသပ္ပါတယ္။
---------------------------------------------------------------
ကိုယ္႔ဆီကမျပည္႔စံုတာေတြကို
အက်င္႔ဆုိးေတြကို၊
လိုအပ္ခ်က္ေတြကို၊
ခံယူခ်က္ေတြကို၊
အရင္ျပဳျပင္မွ..
ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွ
လာျပီးလုပ္ခ်င္မွာေပါ႔ဗ်ာ..
တစ္ကမၻာလံုးပတ္ျပီးစီးပြားေ
ေဖါေရွာသြားလုပ္ဖို႔..မၾကိဳ
ေဖါေရွာလုပ္ရင္ေဖၚေရွာပဲရမွ
ႏိုင္ငံတကာက အစဥ္အလာရွိတဲ႔လုပ္ငန္းၾကီးေ
ဒီကခရိုနီေတြ၊လုပ္ငန္းရွင္ေ
ဟင္းရြက္ကန္စြန္းေရာင္းသလို
ဆက္ဆံလို႔မရပါဘူး..
ဒီမွာက..ဒါေလးလုပ္လိုက္ဆိုရ
ျပီးရင္..ကုိယ္လဲဂရုမစိုက္၊
ျပီးရက္ ပ်က္စီးသြား..
standard ေတြ Quality ေတြ နကန္းတလံုးမွမရွိ
(သူတို႔ကို္္ယ္ပိုင္ပစၥည္းေ
ေနာက္ဆံုးက်..
under-table ေလးအဖတ္တင္က်န္ခဲ႔..
ဒါမ်ိဳးေတြက ႏိုင္ငံတကာလုပ္ငန္းၾကီးေတြမ
သတ္မွတ္တဲ႔စံခ်ိန္စံႏွဳန္းေ
ဟိုက...ဘယ္လုပ္ေပးခ်င္မလဲေန
လာလုပ္တဲ႔သူကလဲ နာမည္ပ်က္ဘယ္ခံမလဲဗ်ာ..၊
ဓာတ္ပံု (အင္တာနက္)
No comments:
Post a Comment