ႏိုင္ငံတကာ ကုန္တင္သေဘၤာမ်ား ဝင္ထြက္ေပါက္ျဖစ္ေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ဆိပ္ကမ္းမ်ားတြင္ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ရန္ ေလွ်ာက္ထားရသည့္ အဆင့္မ်ား ေလွ်ာ့ခ်ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾ
ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္၊ ေရေၾကာင္းအာဏာပိုင္၊ အေကာက္ခြန္ဌာန၊ ပုဂၢလိက ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ World Marine Organization တို႔ပါဝင္ၿပီး ဌာနဆိုင္ရာမွ စာ႐ြက္စာတမ္းမ်ား ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ႏွင့္ အြန္လိုင္းစနစ္ျဖင့္ လုပ္ငန္းမ်ား ျမန္ဆန္ေခ်ာေမြ႕ေစရန္ မည္သို႔လုပ္ေဆာင္ရမည္ကို ပူးေပါင္းေဆြးေႏြးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ သေဘၤာမ်ား ဆိပ္ကမ္းသို႔ ဝင္ေရာက္သည့္အခါ လိုအပ္ေသာ စာ႐ြက္စာတမ္း မ်ားျပားသျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာဌာနမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းၿပီး ေဆြးေႏြးညႇိႏိႈင္းျခင္းျဖစ္
ႏိုင္ငံတကာ သေဘၤာမ်ား ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းသို႔ ဝင္ေရာက္ႏိုင္ရန္ ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္၊ ေရေၾကာင္း အာဏာပိုင္၊ အေကာက္ခြန္ စသည့္ဌာနမ်ားသို႔ အေၾကာင္းၾကားရၿပီး ပင္လယ္ဝတြင္ ဆိုက္ကပ္ကာ သေဘၤာတြင္ပါေသာ ကုန္ေသတၱာစာရင္း၊ ကုန္ပစၥည္း စာရင္းမ်ားကို တင္ျပ၍ ခြင့္ျပဳမိန္႔ျဖင့္ ပင္လယ္ဝမွတစ္ဆင့္ ျပည္တြင္းဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ ဝင္ေရာက္ ဆိုက္ကပ္ရျခင္းေၾကာင့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား ၾကန္႔ၾကာေၾကာင္း အသက္ ၄၀ ေက်ာ္အ႐ြယ္ရွိ သြင္းကုန္ထုတ္ကုန္လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္သူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
“အခုကတင္ၿပီးရင္ ခြင့္ျပဳမိန္႔က်ဖို႔ တစ္ပတ္ၾကာတယ္။ လုပ္ငန္းေႏွာင့္ေႏွးတယ္။ တစ္ခါခါက်ရင္ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ ၾကာသြားတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
လုံၿခံဳေခ်ာေမြ႕သည္ဟု နာမည္ေက်ာ္ေသာ စင္ကာပူဆိပ္ကမ္းတြင္ ကုန္သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ခြင့္ကို အီးေမးလ္မွတစ္ဆင့္ အနည္းဆုံး ၂၄ နာရီ ႀကဳိတင္ အေၾကာင္းၾကားရၿပီး ဆိုက္ကပ္ခြင့္ ရမရ အေၾကာင္းျပန္ေၾကာင္း သေဘၤာကုန္းပတ္ အရာရွိခ်ဳပ္တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
“ပုံမွန္အားျဖင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ႏွစ္ရက္သုံးရက္ေလာက္ ႀကဳိတင္ပါတယ္။ ေနာက္ရက္ဆို ကပ္ခြင့္ရမရ အေၾကာင္းျပန္တာပါပဲ” ဟု ၎ကဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ ႏိုင္ငံတကာကုန္တင္ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ေသာ ဆိပ္ကမ္း ေျခာက္ခုရွိၿပီး သီလဝါ MITT, MIPL, MIP ေအးရွားေဝါလ္၊ ထီးတန္းႏွင့္ လန္းပီ (ယခင္ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္ဆိပ္ကမ
No comments:
Post a Comment