သတင္းအေထြေထြဖတ္ျခင္းသည္အေကာင္းႏွင္ ့အဆိုးအျမင္ေဝဖန္ခဲြျခားနိုင္ရန္ျဖစ္ပါသည္..

Friday, 26 July 2013

၂၇-၇-၂၀၁၃ လူေျပာမ်ားတဲ့ အျမန္လမ္း အေႀကာင္းကို ေလာေလာလတ္လတ္ အျပည့္ ေမာင္းခဲ့တဲ့ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အေတြ႔ အၾကံဳေလးေျပာျပမယ္


 ရန္ကုန္က မႏၲေလးအသြားမွာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ မိုင္ ၂၀၀
ေနျပည္ေတာ္-တံတားဦး ၁၅၃ မိုင္ ျပီးေတာ့ ေမျမိဳ႕တက္လို႔ ထံုးဖိုကတန္းတက္သြားတယ္
မႏၲေလးက ရန္ကုန္အျပန္မွာ ကြ်ဲဆည္ကန္ အထြက္ ၃၆၈ လို႔ထင္တယ္ အဲဒီကစတယ္


ရန္ကုန္က စအထြက္ကို စေျပာမယ္ ေနျပည္ေတာ္ထိ လမ္းေဖာက္ထားတာ Lane က်ဥ္းတယ္ လို႔ခံစားရတယ္ အေကြ႔ေတြမွာ အလိုက္သင့္မျဖစ္ဘူး ကုန္းတက္သြားျပီး ျပန္အဆင္း လမ္းေကြ႔ေတြ ဘြားကနဲေပၚလာတယ္ အရွိန္မ်ားရင္ လယ္ဆင္းထြန္ရနိုင္တယ္ အခ်ိဳးေတြမွာ လမ္းဒီကရီမခ်ိန္ေပးထားဘူး အရွိန္နဲ႔ေကြ႔ရင္ ဖင္ပါပါသြားတယ္

ေနျပည္ေတာ္ဂိတ္က တံတားဦးဂိတ္အထိ ေမာင္းလို႔ အဆင္ေျပတယ္ တခ်က္တခ်က္ ရင္ခုန္ေစတာကလြဲလို႔ ဒါေလာက္ေတာ့ရွိမွာေပါ့ Lane လည္း နဲနဲ ပိုက်ယ္တယ္ ခံစားရတယ္ တေျဖာင့္တည္းျဖစ္လို႔ထင္တယ္ ဆိတ္အုပ္ေတြ ႏြားလွည္းေတြ ျဖတ္တာ ပိုစိတ္တယ္

အျပန္လမ္း ကို ဆက္ေျပာမယ္ ကြ်ဲဆည္ကန္ ဂိတ္က စျဖတ္ျပီးတာနဲ႔ မိတၳီလာ ေရာက္တဲ့အထိ ကားက စကိတ္စီးေနရသလိုလို သံလိုက္တြန္းကန္အားနဲ႔ ေမာင္းေနရသလိုလို အလိုလိုေနရင္း ဟိုဖက္ဒီဖက္ေျပးေနတယ္ တည္လို႔ခက္တယ္ Speed ကေတာ့ ၁၂၀ ေက်ာ္ေလာက္မွာ စျဖစ္တာ

မိတၳီလာ အထြက္ကစျပီး ေနျပည္ေတာ္ ဂိတ္အထိ မဆိုးဘူး ေနျပည္ေတာ္ က ရန္ကုန္အျပန္လမ္းက ေရဝပ္တယ္ လမ္းေျခာက္ေနရင္ေတာ့ ျပသနာမရွိေလာက္ဘူးထင္တယ္

ခရီးစဥ္အစအဆံုးအရ သံုးသပ္ေဝဖန္ရရင္

(၁) လမ္းအခ်ိဳးအေကြ႔ေတြ မေျပျခင္း
(၂) လမ္းလယ္ဗယ္ ဒီဂရီ လိုက္မေစာင္းေပး၍ အေကြ႔ တြင္အႏၲရာယ္မ်ားျခင္း
(၃) Lane က်ဥ္းျခင္း
(၄) လမ္းပုခံုး မ်ား မပီျပင္ျခင္း
(၅) တံတားမ်ား အလယ္တြင္တြင္ ေခ်ာက္မ်ား ကိုမဖံုးအုပ္ထားျခင္း
(၆) လမ္းလိမ္ေနျခင္း တို႔ျဖစ္ျကသည္

ျပဳျပင္ေစလိုေသာအခ်က္မ်ား

(၁) တံတားမ်ား အလယ္တြင္ အကာအရံထားရံုျဖင့္ မလံုေလာက္ပါ အလယ္ကြက္လပ္ေခ်ာက္ကိုပါ ဖံုးအုပ္ေပးထားလ်ွင္ ေခ်ာက္ထဲ ျပဳတ္က်တာမ်ိဳးမျဖစ္နိုင္ပါ ထိုနည္းတူ လမ္း ညာဖက္ေဘး တြင္လည္း တံတားကို ထပ္ခ်ဲ႕ေပးသင့္သည္

(၂) အခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ ႏြားလွည္းမ်ား ဆိတ္အုပ္မ်ား မျဖတ္နိုင္ေစရန္ အရံအတားမ်ား ထပ္ထည့္ေစလိုသည္ သို႔မဟုတ္ Under Pass သို႔မဟုတ္ Bridge မ်ားရွိေစလိုသည္

(၃) ရာသီဥတုျပင္းသည့္အခ်ိန္တြင္ ေလျဖတ္တိုက္လ်ွင္ကားေရြ႕ေရြ႕သြားသျဖင့္ ေလကာမ်ားလည္း ထားသင့္သည္

(၄) အဓိကအခ်က္အေနျဖင့္ ၂ လမ္းေမာင္းအစား ၄ လမ္းေမာင္းအထိခ်ဲ႕နိုင္လ်ွင္ Lane မ်ားအား ပိုက်ယ္ေပးနိုင္လ်ွင္ Accident rate ကိုသိသိသာသာ ေလ်ာ့က်ေစမည္ထင္သည္

ျခံဳငံုသံုးသပ္လ်ွင္

အျမန္လမ္းသည္ လံုးဝ စုတ္ပဲ့ေနေသာလမ္းေတာ့မဟုတ္ပါ သို႔ေသာ္ တခ်က္ကေလးမွ အမွားမခံေသာလမ္းျဖစ္သည္မွာေတာ့ သံသယျဖစ္ဖြယ္မရွိေခ်

လမ္း၏ အားနည္းခ်က္အရ တစံုတခုရုတ္တရက္ေပၚလာပါက သို႔မဟုတ္ ေရဆြဲပါက Accident ျဖစ္ရန္ေသခ်ာသေလာက္ရွိပါသည္

Driver မ်ားအတြက္ စဥ္းစားခ်ိန္ မေပးထား Brake အုပ္ခ်ိန္မေပးထား ေရွာင္နိုင္ရန္ အက်ယ္အဝန္းမေပးထား

Game တခုေဆာ့ေနရသလို ကားေမာင္းေနရပါသည္

တစက္ကေလးမွ စိတ္ခ်ထား၍မရပါ

ေသခ်ာသည္မွာ အျမန္လမ္းကို ပံုမွန္ေမာင္းေနပါက Accident နွင့္ မေသလ်ွင္ Stress မ်ားျပီး နွလံုးေရာဂါ ရ၍ေသမည္ျဖစ္ေပသည္

FROM-Daily Online News+http://singaporefeelfeel.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

ေနာက္ဆုံးရပို ့စ္၂၀စာတင္ထား၍ဖတ္လိုပါကRead more သို ့ေခါင္းစဥ္စာသို ့အိုင္ကြန္အရုပ္ကေလးအားကလစ္လိုက္ပါ

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

ဒီမွာတင္ျပီးသားႏွင္ ့ေနာက္ဆုံးတင္ထားေသာပို ့စ္အေထြေထြမ်ားစိတ္တိုင္းက်တစ္ခုျခင္းကလစ္၍ဖတ္နိုင္ပါတယ္