ေမလ
၂၆ရက္ထုတ္ The Daily Eleven သတင္းစာပါ အျမန္လမ္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ
အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ေၾကာင့္ The Daily Eleven သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ားအား
အျမန္လမ္းမတြင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ပိတ္ပင္ေၾကာင္း အျမန္လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးျဖစ္သူ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးၾကီးဦးမ်ိဳးျမင့္က ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ေမလ ၂၇ရက္ ညပိုင္းတြင္ The Daily Eleven သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ား
အျမန္လမ္းမွတဆင့္ ေနျပည္ေတာ္သို႔ သတင္းစာပို႔ေဆာင္ရန္ ထြက္ခြာစဥ္ ယေန႔သည္
ေနာက္ဆံုးျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္ရက္မ်ားမွစ၍ The Daily Eleven သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ားကို အျမန္လမ္းမအားျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္မဟုတ္ေၾကာင္း
ရန္ကုန္ Toll Gate မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ Eleven Media
Group သည္ The Daily Eleven သတင္းစာ စတင္ထုတ္ေ၀သည့္အခ်ိန္ျဖစ္သည့္ ေမလ ၃ရက္ေန႔မွစ၍ အျမန္လမ္းမၾကီးအား ပံုမွန္အသံုးျပဳခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပီးယခုအခ်ိန္က်မွ ျဖတ္သန္းခြင့္ တားျမစ္ခံရျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါအယ္ဒီတာ့အာေဘာ္သည္ ေမ ၂၅ရက္ နံနက္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းမေပၚတြင္
ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ၁၁ဦးေသဆံုးခဲ့ရသည့္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈအေပၚအေျခခံကာ
အျမန္လမ္းမ၏ လုိအပ္ခ်က္မ်ားအား ေ၀ဖန္ေထာက္ျပ ေရးသားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ယင္းအယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ
ဦးရဲထြဋ္က ၄င္း၏ေဖ့ဘြတ္စာမ်က္ႏွာမွတဆင့္ ျပန္လည္တုံ႔ျပန္ေရးသားခဲ့ျပီးေဖ့ဘြတ္တြင္ ထင္ျမင္ခ်က္မွတ္ခ်က္ေပးသူမ်ားႏွင့္လည္း
အျပန္အလွန္ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေျပာဆိုမႈမ်ား ျပဳလုပ္ထားသည္ကို ေတြ႔ရသည္။
ယင္းေနာက္ပိုင္းတြင္ ယခုကဲ့သို႔ The Daily Eleven သတင္းစာပို႔သည့္
ကားမ်ားအား ပိတ္ပင္ခံရမႈျဖစ္ေပၚခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါအေၾကာင္းအရာႏွင့္ပတ္သက္၍ Eleven Media Group မွ မန္းေနးဂ်င္းဒါရိုက္တာေဒါက္တာသိန္းျမင့္က
“ဒီကိစၥဟာ လုပ္ပိုင္ခြင့္အာဏာကို အလြဲသံုးစားလုပ္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ျပည္သူေတြ၊ နစ္နာသူေတြက သမၼတၾကီးကို လူမွန္၊ လူေကာင္းအျဖစ္
အားထားလို႔တုိင္တယ္။ ၉ တန္းေက်ာင္းသူ မဂ်ာဆိုင္းအိန္ကိစၥမွာလည္း
သမၼတၾကီးကိုတိုင္တယ္။ ဘာမွအေရးမယူဘူး၊ မစစ္ေဆးဘူး။
တိုင္တဲ့သူကိုတရားျပန္စြဲတယ္။ အခုလည္းဒီလိုအခြင့္အာဏာအလြဲသံုးတဲ့ တာ၀န္ရွိသူေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔တိုင္မယ္။ သမၼတၾကီးဘယ္လိုအေရးယူမလဲ” ဟုေျပာၾကားခဲ့သည္။
ထို႔ေနာက္ “အေၾကာင္းအရာေတြကို ဆံုးျဖတ္တဲ့ေနရာမွာ တေျပးညီျဖစ္ဖို႔ေတာ့ လိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုခြင့္မျပဳဘူးဆိုရင္
ျမ၀တီသတင္းစာတိုက္နဲ႔ အစိုးရသတင္းစာတိုက္က အသံုးျပဳတဲ့ကားေတြကိုလည္း
တစ္သေဘာတည္း ထားသင့္ပါတယ္။ အခုကၽြန္ေတာ္တို႔ကားေတြ ျဖတ္သန္းခြင့္ကို
ဘယ္လုိစံႏႈန္းေတြေၾကာင့္ တားျမစ္ခံရတယ္ဆိုတာကို သိခ်င္ပါတယ္”
ဟုေဒါက္တာသိန္းျမင့္က ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါကိစၥႏွင့္ ဆက္စပ္ျပီး The Daily Eleven အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ကိုေ၀ျဖိဳးကလည္း "ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အခုလိုဖိအားေပးတာမ်ိဳးေတြလုပ္လို႕အယ္ဒီတာအဖြဲ႕ရဲ့ ေပၚလစီကိုလံုး၀ေၿပာင္းလဲမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူမႈေတြ၊ ျပည္သူမတရားခံရတာေတြ၊ ေထာက္ျပစရာရွိတာေတြကိုေရးဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ တာ၀န္ရွိပါတယ္။ ဒီအတိုင္းပဲေရးခဲ့တယ္။ ဒီအျမန္လမ္းမၾကီးဟာ တကယ္ေတာ့ လူအမ်ားၾကီးေသေၾကပ်က္ဆီးေစတယ္။ စံခ်ိန္စံညႊန္းလိုအပ္ေနတယ္။
ေနာက္၆လအၾကာမွာ ေနၿပည္ေတာ္မွာ က်င္းပမယ့္ဆီးဂိမ္း ရွိေနတယ္။ နိုင္ငံတကာက
အားကစားသမားေတြ ဒီလမ္းကိုအသံုးၿပဳလို႕ မေတာ္တဆတစ္ခုခုၿဖစ္ခဲ့ရင္
တိုင္းၿပည္သိကၡာက်ႏိုင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ဒီလမ္းရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ကို အခ်ိန္မီၿပင္ဆင္ႏိုင္ေအာင္ ေထာက္ၿပတာပါ။ ဒီလမ္းက အမွန္တကယ္ပဲ နိုင္ငံတကာစံခ်ိန္စံညႊန္းေတြနဲ႕ညီရင္ နိုင္ငံတကာကြ်မ္းက်င္သူေတြကို ေခၚစစ္ေဆးလိုက္ရင္ အေၿဖေပၚမွာပါ” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
The Daily Eleven သတင္းစာကို ေန႔စဥ္အျမန္လမ္းမမွတဆင့္ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္
၀န္းက်င္ေဒသမ်ားသို႔ ေပးပို႔ႏိုင္ရန္ ကားျဖတ္သန္းခြင့္အား ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ဧျပီလ
၂ရက္ေန႔တြင္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ၾကီးဌာနႏွင့္ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႔မွဴးရံုးမ်ားသို႔
တရား၀င္တင္ျပခဲ့ျပီး ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းပို႔ေဆာင္ေနျခင္း
ျဖစ္သည္။ယခုမွ ပိတ္ပင္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ၾကီးဌာန၏
စာနယ္ဇင္းလြတ္လပ္ခြင့္ကိုထိပါးေသာ
ဂုဏ္သိကၡာႏွင့္ ေလ်ာ္ညီျခင္းမရွိသည့္ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္ The Daily
Eleven သတင္းစာအေနျဖင့္ သမၼတထံ တင္ျပတိုင္ၾကားသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
online-
No comments:
Post a Comment