ျမန္မာ့ ဂီတေလာကမွာ ဆယ္စုႏွစ္
မ်ားစြာၾကာေအာင္ ေအာင္ျမင္မႈကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္တဲ့ အဆိုရွင္မ်ားက လက္ခ်ဳိး
ေရတြက္လို႔ ရပါတယ္။ အဲဒီ အထဲမွာ မွ ဆယ္စုႏွစ္ သံုးစု နီးပါးတုိင္
ေအာင္ျမင္မႈကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္သူ ေကာ္နီ နဲ႔ ခဏ တာေတြ႕ဆံုခိုက္မွာ သူမရဲ႕
ဂီတ နဲ႔ ဘဝ အမွတ္တရ မ်ားကို အနည္းငယ္ျပန္ ေျပာင္းေျပာ ဆိုျဖစ္ ခဲ့ၾက ပါတယ္။
ဂီတအႏုပညာ သမားျဖစ္တဲ့အျပင္ ဆံပင္ညႇပ္ဆရာလည္းျဖစ္တဲ့ ေကာ္နီ
၆ႏွစ္အရြယ္
ကတည္းက အႏုပညာကုိ စိတ္ဝင္စားတာ။ ၉ႏွစ္ ေလာက္မွာဆုိ သီခ်င္းေကာင္း
ေကာင္းဆုိတတ္ၿပီ။ ၉ႏွစ္သမီး အရြယ္ မွာ ေက်ာင္းကပြဲေတြ ဆုိ အႏုပညာ အလုပ္နဲ႔
အလုပ္ မ်ားေနၿပီ။ မေကာ္ ေမေမက အလွျပင္ဆုိင္ ဖြင့္ထားေတာ့ ငယ္ငယ္ကတည္းက
ဆံပင္ညႇပ္ တတ္တာ။ ေမေမ့ကုိ ကူညီရင္း နဲ႔ ဒီပညာပါ တတ္လာ တယ္။ ငယ္ငယ္က
က်ဴရွင္ေတြ၊ ဘာေတြ လည္း မရွိခဲ့ေတာ့ ေက်ာင္းမွာပဲ စာသင္၊ စာတတ္လာၿပီး
အိမ္ေရာက္ရင္ ေမေမ့ကုိ ဝုိင္းကူတယ္။ ေက်ာင္း စာတစ္ဖက္နဲ႔ ေမေမ့ ကုိ ကူရင္း
ၿပိဳင္ပြဲေတြရွိရင္ အႏုပညာပုိးက မေသးေတာ့ ဝင္ၿပိဳင္ျဖစ္တယ္။ မေကာ္
အတန္းႀကီး လာေတာ့ အႏုပညာတစ္ဖက္ နဲ႔ဆုိေတာ့ စာဘက္မွာ အား နည္းသြား တယ္။
နယူးေအ့စ္မွာ ပင္တုိင္ အဆုိေတာ္ဝင္ ၿပိဳင္တုန္းက ၉တန္း ပဲ ရွိေသးတယ္။ ၁ဝ
တန္း ေက်ာင္းသူဘဝ မွာ ေတာ္ ေတာ္ ေအာင္ျမင္ေနၿပီ။ တာဇံ အေခြ ထြက္
တဲ့အခ်ိန္မွာ ပညာ ေရးကိုဘက္ လုံးဝ လက္လႊတ္ လုိက္ ၿပီး မေကာ္ ခ်စ္ တဲ့ ဂီတ
အႏုပညာ ဘက္ကုိ ေရြးခ်ယ္ၿပီး ခုခ်ိန္ထိဂီတနဲ႔ပဲ အသက္ ဆက္ေနပါတယ္။ တကၠသုိလ္
မတက္ခဲ့ရတဲ့ အတြက္ အမွတ္တရ ေတြ မေကာ္မွာ မရွိေပမယ့္ ငယ္ဘဝ ေက်ာင္းသူ
ဘဝမွာေတာ့ ေက်ာင္း အမွတ္တရေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါက ေကာ္နီရဲ႕ ငယ္ဘဝျဖတ္ သန္းမႈပါ။
ေကာ္နီရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈအစ လွ်ိဳ႕ဝွက္ ခ်က္
မေကာ္
ဒီလုိေအာင္ျမင္ေအာင္ အဓိက ကေတာ့ မေကာ္ရဲ႕ လက္ဦး ဆရာ ေမေမ နဲ႔ ဆရာ
သုခမိန္လိႈင္ပါ ပဲ။ မေကာ္ ဘယ္လုိ သီခ်င္းနဲ႔ လုိက္ဖက္လဲ ဆုိတာလည္း ဆရာက
သိတယ္။ ဆရာ့ စကားဆုိလည္း အၿမဲ လုိက္နာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မေကာ္ ေအာင္ျမင္တာပါ။
မေကာ္ကုိ ဟာမို နီပညာ နဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ သင္ေပးတယ္ ဆုိရင္ မခင္ျမတ္မြန္၊ သူက
ဟာမုိနီ တအားေတာ္တယ္။ မေကာ္ တစ္ကုိယ္ေတာ္ အေခြနဲ႔ ေအာင္ျမင္ၿပီး ၄၊ ၅ႏွစ္
ေနမွ မႏၲေလး ဦးေနဝင္းက စၿပီး “စင္ေပၚမွ သီခ်င္းမ်ား” အတြဲေခြ ေပၚလာတာ။
အတြဲေခြေတြ ေပၚ လာေပမယ့္ မေကာ္ ေတာ္႐ုံတန္႐ုံ မဆုိဘူး။ ကုိယ့္ ဆရာသမားလည္း
မႀကိဳက္ဘူး။ ခြင့္မျပဳဘူးေလ။ ေကာ္ နီေအာင္ျမင္မႈ ပုိင္ဆုိင္တယ္ ဆုိတာ
ေကာ္နီဟာ ဆရာသမားကုိ ႐ုိေသ တယ္။ ဘုရား၊ တရားကုိလည္း မေမ့ ဘူး။ ႀကိဳးလည္း
ႀကိဳးစားခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ပါ။ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ေတာ့ မရွိ ပါဘူး။
တိပ္ေခြေခတ္ေကာ္နီနဲ႔ ဗီစီဒီေခတ္ ေကာ္နီ ဘာကြာျခားသလဲ
မေကာ္
ပထမတိပ္ေခြေပါက္ တုန္းကဆုိ ယုံေတာင္ မယုံႏုိင္ဘူး။ ေရာင္းလုိက္ရတာ
အံ့မခန္းပါပဲ။ ပထမေခြ ေပါက္ၿပီးတာနဲ႔ ေနာက္တစ္ ေခြ ဆက္လုပ္ေတာ့ လည္း ေပါက္
တာ ပဲ။ ေသာင္း၊ သိန္းခ်ီေရာင္းရတယ္။ ထူးျခားတာက မေကာ္ ေရာ့ခ္ဘက္ စေျပာင္း
လုပ္ေတာ့လည္း ပရိသတ္ က က်မသြားဘူး။ ဒါေပမဲ့ အခု ဗီစီဒီ ေခတ္ လည္းေရာက္ေရာ
အေခြထုတ္ ရတာ မရဲတရဲဲ ျဖစ္ေနတယ္။ တိပ္ေခြ ေခတ္ကဆုိ ဒီလုိ မတုိးတက္ေပမယ့္
ေအာင္ျမင္မႈ ဘဝက တအားေၾကာက္ စရာ ေကာင္းတယ္။ တိပ္ေခြ တစ္ေခြ ေပါက္ၿပီဆုိ
အိမ္ေဆာက္၊ ကားစီးလုိ႔ ရတယ္။ အခုေခတ္ မွာေတာ့ ဒါမ်ိဳး မရေတာ့ဘူး။ ေခတ္က
တုိးတက္လာ ေပမယ့္ အဆုိးအေကာင္း ဆုိတာ ဒြန္ တြဲေန တာပဲေလ။ တိပ္ေခြေခတ္က
အံမခန္း အားေပးမႈမ်ိဳး ခု ဗီစီဒီေခတ္ မွာသာ ရွိမယ္ဆုိရင္ ဘယ္ေလာက္
ေကာင္းမလဲ။ ခုိးကူးေတြေၾကာင့္ မလုပ္ရဲၾက တာပါ။ ခုိးကူးေတြ တအား ျမန္တာကုိး။
အႏုပညာေမာင္ႏွမမ်ားနဲ႔ အမွတ္တရ
မေကာ္တုိ႔
ငယ္ငယ္တုန္းက စည္းလုံးတယ္ ဆုိတာ အခုနဲ႔ တျခားစီ ပါပဲ။ နယ္႐ိႈး ဆုိၿပီေဟ့
ဆုိရင္ အဖြဲ႕ လုိက္က ေမာင္ႏွမလုိ၊ မိသားစုလုိ အုပ္စုလုိက္ အဖြဲ႕လုိက္ ခရီး
ထြက္ၾက တာ။ အရင္က ဟုိတယ္ေတြ ဘာေတြ သိပ္မရွိေတာ့ ကုိယ့္အိပ္ရာကုိယ္
သယ္တဲ့ေခတ္ေပါ့။ အဲဒီလုိဆုိရင္ မေကာ္က ေစာင္ ဆုိရင္၊ ေဟမာလို႔ ျခင္ေထာင္၊
မီမီက ေခါင္းအုံး အဲဒီ မ်ိဳးသြားၾကတာ။ ေယာက္်ားေလးေတြ ဆုိလည္း
မိန္းကေလးေတြကုိ အၿမဲ ဦးစားေပးၾကတယ္။ အထုပ္ေတြ ဝုိင္း သယ္ေပးတာက အစေပါ့။
တကယ့္ ေမာင္ႏွေတြလုိပဲေနၾကတာ။
အပ်ိဳႀကီးျဖစ္ရတဲ့အေၾကာင္း
မေကာ္ကုိ
ေမေမက ရည္းစား၊ ခ်စ္သူ ထားခုိင္းတယ္။ အသက္ ေတြႀကီး လာရင္ တူ၊ တူမေတြက
အားမကိုးရ ဘူးတဲ့။ မရတာလား၊ ရွာ ေပးရ မလား ေမးၾက တယ္။ ရွာေပးစရာကုိ မလုိတာ။
အစကတည္းက ေယာက်္ားမယူ ဘူး ဆုိတဲ့ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကုိ ဟုိးငယ္ငယ္ ကေလးအရြယ္
ကတည္းက ခ်မွတ္ ထားတာ။ အသက္ေတြ ႀကီးလာ ရင္ သီလရွင္ ဝတ္မယ္ ေယာက္်ားမယူဘူး
လုိ႔ ပါးစပ္က ေျပာရင္းကေန တကယ္ ျဖစ္သြားတယ္။
ေရွ႕ဆက္သြားမယ့္အႏုပညာခရီး
မေကာ္
တစ္ကုိယ္ေတာ္ေခြ လုပ္ ထားတာ ၂ႏွစ္ရွိၿပီ။ မၿပီးေသးဘူး။ ဒီမုိးတြင္းမွာ
ဗီစီဒီ ၿပီးေအာင္ လုပ္မယ္လုိ႔ ဆုံးျဖတ္ထားတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ ဒီအေခြ
က ေတာ္ေတာ္ ၾကာေနၿပီ။ ေခါင္းစဥ္က အစ မေကာ္ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္မလားလုိ႔။
ၿပီးေတာ့ မေကာ္ လုိက္ဖ္႐ိႈး လုပ္ ဖုိ႔ရွိတယ္။ အေခြ ထြက္ၿပီးရင္ လုိက္ဖ္
႐ိႈး လုပ္ျဖစ္ မွာပါ။
ထူးထူး-ေပၚပ်ဳလာ
No comments:
Post a Comment