Tuesday, June 04, 2013
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ကီလိုမ်ားစြာ ေမာင္းႏွင္ၿပီးသား ကားမ်ားကို ျပည္တြင္းသို႔ တင္သြင္းရာတြင္ ကီလိုေလွ်ာ့ျခင္း လုပ္ေဆာင္ၿပီး တင္သြင္းသည့္အတြက္ ယင္းအခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ျပည္တြင္းအခြန္မ်ားဦးစီးဌာ
ယင္းသို႔ တင္ျပရာတြင္ ျမန္မာျပည္သို႔ တင္သြင္းေနေသာ ကားမ်ားကီလိုေလွ်ာ့၍ မရႏိုင္ရန္ ဆိပ္ကမ္းတြင္ အေကာက္ခြန္မွ ထုတ္ယူစဥ္ကာလက ပင္ ကနဦး ကီလိုမွတ္သားၿပီး( က-ည-န)မွ ယာဥ္မွတ္ပံုတင္သည့္ အခါတြင္လည္း မွတ္ပံုတင္စာအုပ္တြင္ ကနဦး ကီလိုကိုေရးသြင္းမွတ္သားေစရ
ယင္းအသင္း၏ ဒုတိယ ဥကၠ႒ ဦးေအာင္ဝင္းက ''ကီလိုျမင့္တဲ့ ပ႐ိုေဘာက္ကား ေတြသြင္းၿပီး ကီလိုေလ်ာ့ေရာင္းတဲ့အတြက္ Taxi လုပ္ငန္းထူေထာင္တဲ့ လုပ္ငန္းရွင္ အေသးေတြ၊ ယာဥ္ေမာင္းေတြ ခံစားေနရတယ္။ ကားေတြက က်ေနတဲ့ ကားေတြ ျဖစ္တဲ့အတြက္ လုပ္ငန္းကို စတင္လုပ္ကိုင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ျပင္ဆင္တာ နဲ႔ပဲ နလန္မထူႏိုင္ေတာ့ဘူး'' ဟု ေျပာသည္။
တကၠစီယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးျဖစ္သူကို တိုးခ်စ္ကလည္း ''အခုပ႐ိုေဘာက္ေတြက ၂ဝဝ၇ ေပၚပဲေလ။ အခု ၂ဝ၁၃ ဆိုေတာ့ ေျခာက္ႏွစ္ရွိၿပီ။ အကယ္၍ ကားနည္းစနစ္အမွန္အရဆိုရင္ သူတို႔ဂ်ပန္မွာဆိုရင္ စီးကို မစီးေတာ့ဘူး။
လႊင့္ပစ္ၿပီး၊ ကီလိုေလွ်ာ့ထားတဲ့အခါ မိုင္တစ္သိန္းေမာင္းထားၿပီ တစ္ေသာင္းလို႔ေရးထားေတာ့ ကိုးေသာင္းေလာက္ ဟေနတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဘာမွေတာ့ ျပႆနာ မရွိဘူး။ ကီလိုေလွ်ာ့လို႔ ဘာမွ မနစ္နာဘူး'' ဟု ေျပာသည္။
Mizzima News
No comments:
Post a Comment